Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Frakcje
Legion Cesarski
Siła *** (grupa weteranów wojennych, twardych jak skała, instynkt- bronić swoich)
Lider- Flavius Nero
Cele- zdobyć więcej rekrutów, utrzymać przychylność panujących olaklaie wielmożów i wytępić rosnący opór ze strony Dzieci Starego Boga.
Cesarski Legion jest bardzo osłabiony w tej krainie. Pod rządami nowego cesarza i wpływem jakie wywiera Królestwo Sheth, Legion wycofuje się stopniowo z różnych zakątków krainy. Niegdyś bastion praworządności, zapewniający milicję i pokój nawet w małych wioskach, teraz walczące o przetrwanie garnizony, z niewielkim funduszem i słabnącą pozycją. Mają jeden dobrze obsadzony fort i parę drobnych fortów rozsianych po krainie, z minimalną liczbą żołnierzy, głównie świetnie wyszkolonych.
Ktoś z Legionu wierzy, że sprowadzenie Wytatuowanego Nekromanty na świat mogłoby odnowić cesarstwo i zniszczyć wpływa Sheth.
Dzieci Starego Boga
Siła ** (początkujący mistycy, fanatycy religijni, instynkt- wykonywać rozkazy)
Lider
Cele- zrekrutować kultystów wśród możnych, doprowadzić do wycofania się Legionu z tej okolicy.
Lokalna sekta wierząca w jednego z Zagubionych bogów, którego zwą Dryfującym (przychodzi do nich w narkotycznych snach). Odwołują się do tradycji i wielu lokalnych obrządków, wiążąc je z Dryfującym. Przeciwstawiają się Legionowi i władzy cesarskiej.
Długi Dom
Siła *** (wyszkoleni mordercy i żołnierze, wytrawni tropiciele, instynkt- ponieść minimalne straty, zachować tajemnicę)
Lider
Cele- utrzymać sekretną działalność, otworzyć kolejny lokal w innym miasteczku
Grupa uduchowionych wojowników i tropicieli, dawnych żołnierzy, najemników, którzy pod egidą kodeksu honorowego prowadzą szkołę walki i karczmę. Sekretnie zajmują się też napadami, crawlingiem i przyjmują złodziejskie kontrakty. Ich wroga karczma którą chcą przejąć to Wilczą Jagoda, operująca w mieście obok.
Uczniowie Topora
Siła ** (słabo wyszkoleni bandyci i dzikie orki, instynkt- zarobić, przeżyć)
Lider
Cele- zdobyć siedzibę, zdobyć bogactwa, zniszczyć Ród
Lokalna grupa bandytów, ostatnio zaprzyjaźniona z grupą orków. Mózg ludzi i siła zielonych mięśni zaczynają naprzykrzać się społeczności.
Wytatuowany Nekromanta
Siła **** (arcylicz który jest w całkowitej stazie)
Lider
Cele- odzyskać moc, wybudzić się
Po okolicy krąży legenda o wytatuowanym nekromancie. Niektórzy twierdzą, że to ożywiony starożytny berserker, jedni, że mag z dalekiego egzotycznego kraju, a drudzy, że mag z wież który pokrył swe ciało runami. Nekromancja jest ekstremalnie ścigana i karana w Cesarstwie, jeżeli w jakikolwiek sposób ta legenda ma ziarno prawdy w sobie, to Legion musi zwrócić na to uwagę.
Plotki rozsiewa, we współpracy z Flaviusem Nero, jeden członek Długiego Domu, Legstra. Flavius nie wie, że podczas badań na temat Nekromanty Legstra uwierzył w jego nauki i aktywnie zrekrutował już paru kultystów. Planuje zwodzić Flaviusa dopóki ten będzie działał na rzecz Nekromanty.
Pierwotną motywacją Nekromanty było uratowanie duszy swej córki z Oceanu i sprawienie by nie została reinkarnowana, oznaczałoby to ostateczną jej utratę z którą nie mógł się pogodzić. Udało mu się stworzyć Perfected Zombie- nieumarłą powłokę tak idealną, że była całkowicie ludzka, lecz nieśmiertelna. Udało mu się związać z nią duszę jego córki, lecz na chwilę potem Strażnicy Płomienia zaatakowali, spopielili jego córkę a jego samego przybili Świętą Pochodnią do skały, gdzie pogrąża się w wiecznym cierpieniu. Jego dusza jest jednocześnie związana z nieumarłym ciałem jak i z Oceanem, skazując ją na wieczne cierpienie.
Poza zemstą Nekromanta pragnie odnaleźć duszę jego córki (która została reinkarnowana w ważnego NPCa!), na której ciąży specyficzna klątwa, przez to, że kiedyś zamieszkiwała Perfected Zombie. Drugą sprawą jest fakt, iż odkrył o motywacje Zewnętrznego Boga i jest tym przerażony. Rekultywatorzy i ich kreacje muszą zostać unicestwione.
Ród Falconrest
Siła **** (najemnicy, specjaliści i kontakty handlowe, magiczny talent do magii ognia w rodzinie)
Lider
Cele- nawiązać tajną współpracę z Sheth, wygonić Rycerzy Imperium i podporządkować całość crawlingu pod sobą
Ród który otrzymał te ziemie w nagrodę za udział w wojnie paręset lat temu, wywodzi się od potężnego maga ognia. Jego członkowie pozują na bardziej magicznie utalentowanych niż są, za wszelką cenę chcą zdobyć pełną kontrolę nad tym obszarem, co oznacza zniszczenie wpływu Imperium
Offline
Strony: 1