RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2025-06-14 18:15:31

Paweł
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-26
Liczba postów: 54
MacintoshSafari 604.1

Pierwsza przygoda

Pierwsza przygoda

BG zostali dotarli na koniec kurhanu Króla Żebraków, gdzie zostali wpuszczeni w śmiertelną pułapkę przez Grundara, złodzieja z bandy zwanej Dziećmi Starego Boga, który szukał tam zwoju na temat Wytatuowanego Nekromanty na polecenie Leegstry- cesarskiego urzędnika.. Ich martwe ciała zostały wyniesione przez jednego z Pasterzy Zwłok i zawleczone do świątyni zapomnianego elfickiego boga światła Peluar'ien w celu ożywienia plugawą magią. Niewielki kłębek światła- esencja boga ukrywająca się wciąż świątyni, teleportuje graczy na zrujnowany szczyt świątyni i wskrzesza ich swoją mocą, po czym słabnie i przestaje fizycznie istnieć. BG muszą zejść z dachu świątyni, odnaleźć swojego zabójcę i skonfrontować się z nim.

“Budzicie się na dachu zrujnowanej świątyni wzniesionej ku czci nieznanego boga. Nad miasteczkiem Homlet z którego wyruszyliście na wyprawę do grobowca Króla Żebraka powoli zachodzi słońce. Ostatnie co pamiętacie, to migoczące światło dochodzące z otwartej przed wami komnaty pochówku i jakby znajomy głos mówiący ze środka “byłem tu pierwszy, śmierdzące szczury. Wypiję za was piwo w Enklawie”, a następnie szczęk kamienia i metalu, uczucie spadania i czerwień krwi.
Bartek, opisz mi swoją postać mając na uwadze to, że właśnie zostałeś przywrócony do życia przez nieznaną Ci magię.”

Pobudka na szczycie świątynie dawnego elfickiego boga światła Peluar'ien -> zejście ze szczytu świątyni (konforntacja z mossling szkieletami) ->podróż do wioski Homlet i karczmy "Enklawa" - > pogoń lub śledzenie Rolfa skutkujące jednym z trzech wariantów:
-zapędzą Rolfa w kozi róg i zmuszą do walki;
-Rolf wpędzi ich w zasadzkę "chłopaki, bierzcie go!";
-podsłuchają rozmowę z Leegstrą- cesarskim urrzędnikiem pracującym dla Flaviusa

1- Świątynia Nieznanego Boga
Dach na który nie można bezpiecznie się wspiąć
Potłuczone, wyblakłe przez siły natury witraże
Ekwipunek BG


Minęły trzy dni, BG są bardzo głodni. Zejście ze świątyni nie jest łatwe (testy?), a na dole czekają na nich mossling szkielety.

2- Powrót przez dzicz
Celem BG jest powrót do Homlet przez nieznaną dzicz.

3- Kolacja w Enklawie
Po dotarciu, BG chcą odkryć zapewne, kto ich zabił. Właśnie trwa wieczorna kolacja w karczmie. Jubiler na pewno jest zamknięty, jest on też paserem dla członków różnych stowarzyszeń, ale obsługuje tylko zaufanych. Podczas kolacji w karczmie, BG podsłuchają stwierdzenie “śmierdzące szczury”.

4- Złapanie Grundara
BG będą musieli go wyśledzić. Grundar jest bardzo szybki i spieszy się na spotkanie w sprawie sprzedam zwojów które znalazł w grobowcu. Jeśli BG odezwą się w obecności Leegstry, ten rzuci na siebie zaklęcie niewidzialności i ucieknie, zostawiając Grundara bez jakiejkolwiek pomocy. Grundar będzie chciał się wykpić, będzie przeciągał żeby zagrać na czas. Jeżeli BG będą go osaczać, on spróbuje sięgnąć do kieszeni w której ma fajerwerk. Będzie chciał go rzucić w nadziei, że inni członkowie Długiego Domu przyjdą mu z pomocą. Jeżeli BG trochę rozluźnią sytuację, rzuci się do ucieczki w stronę Portu, gdzie postara się ukryć w sekretnej dziupli przemytników.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
- polishleague - forumwindowsbase - polnezacisze - jzpanonseerotyczne