RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2025-11-01 12:28:07

Paweł
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-26
Liczba postów: 59
WindowsFirefox 144.0

Wielkie Miasto Valenris

Dystrykt Świątynny
1-12
Dystrykt Klejnotów- noble's houses 17,,18,19,32
13-49

31- Fontanna Inferno- 12 fajek wyrzeźbionych by przypominać demony wyrażające dzikie emocje. Woda jest ciemnofioletowa, czasami czarna. Legenda głosi, że ta fontanna była niegdyś piękna, ale potężny czarodziej został do niej wepchnięty przez dzieci. W zemście przeklął fontannę i wszystkich którzy z niej piją. Do dziś, ludzie rzekomo mają dziwne wizje patrząc w  jej toń, a niektórzy pow wypiciu wody umierają, a ich skóra zmienia kolor na fioletowy.

Doki
50-63
50-Dom Cieśli- siedziba trzech gildii- Stolarzy, Budowniczych Statków i Wozów (nazwa)
54- Gniazdo Szczurów- Kell, niski ciemnoskóry, ponuro milczący i temperamentny i jeden z najlepszych pięściarzy w mieście.
56-Chata Kreshmara i Skela- dziura w dachu, bliźniacy złodzieje i hazardziści, zaszczurzone.
58- Pierwsze Kroki- prowadzone przez Ooslipa Mingo, zaopatruje w ekwipunek na dalekie podróże. W sekrecie sprzedaje też czasami niezwykłe przedmioty z wysp.

Dzielnica Handlowa
64-81

64- Czarna Róża- cyrulik i zielarz Tonym , będący członkiem Zakonu Aptekarzy ma tu sklep. Jego syn, Glish, ma podobny sklep w dokach.
70- Dom Jenago, kupca klejnotów którego chronią liczne niebezpieczne zwierzęta. Płaci drobne ze scouting cen klejnotów w mieście.
71- Bazar Niesamowitości- Był tu do niedawna, ale zniknął po paru miesiącach. Kolejne sklepy które się tu otworzyły wytrzymywały parę dni a ich właściciele oszaleli- zbierali śmieci i próbowali je sprzedać za dużą kwotę.
75- Połyskliwe Ostrze- Prowadzone przez mistrza kowala Rivisa Rightby. Jest to trzypiętrowy sklep w którym jest też krawiec i tinker. Rivis robi bronie 3x droższe niż w podręczniku z cechą "nieskazitelny- ignoruje odporność na obrażenia fizyczne".
78- Światło Cesarza- usługi kurierskie i centrala pocztowa, hodowla gołębi.
81- Karawanseraj- prowadzony przez Rasbuli, ma wszystko czego trzeba do podróży. Ma on reputację uczciwego, ale nie jest głupcem.

Dzielnica Centralna- old town
82-94
83- Czysty Podbródek- barber i grabarz Nalegrim. Super przebiegły, ma interesy z Chytrym Księciem.
84- Główka Szpilki- w miarę sławna metalurg Esafeem sprzedaje tutaj swoje prace. Na innym piętrze jest tatuatorka. Trzecie piętro jest wolne, ale nie wynajmuje mężczyznom.
83-Niebieski Księżyc, wiedźma Krownis przepowiada tu przyszłość za parę miedzi. Podupadły, niewielki i stary budynek. "Nawet ślepy kot raz na jakiś czas przyniesie mysz". Raz na miesiąc potrafi rzucić prawdziwe zaklęcie przepowiadania przyszłości za dwa mieszki złota.
86- Cesarski Teatr- prowadzony przez Związek Aktorów Poważnych i Komediowych, Zwinnych Tancerzy i Melodyjnych Pieśniarzy zarządzany przez Samouna- barda o wszechstronnych zdolnościach, nawet złodziejskich. Jest sprytny i pyszny, zawsze chętny by być w centrum uwagi.
92- Sklep z perukaimi- prowadzony przez Laryanę, sprzedaje peruki, charakteryzacje i kostiumy.

Dzielnica fal (naukowa?)
95-101
96- Kartograf Carroway- młody człowiek o niesamowicie słabym wzroku i jasnych, rudych włosach. Ma okropny bałagan, ale się w nim odnajduje. Mieszka z żoną.

Dzielnica strażników (Zamek Valenris 104)
102-103
Dzielnica cmentarna
105-111
Dzielnica umarłych
112-114
Unmarked- slime district pd-zach doki- Zręczne Dłonie- kompleks budynków zarządzany przez Chytrego Księcia. Ok. 50-70 czeladników tutaj mieszka, niektóre budynki zawalone są pułapkami do trenowania.
, dystrykt rzeczny zachód od zamku

Offline

#2 2025-11-03 19:29:19

Paweł
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-26
Liczba postów: 59
WindowsFirefox 144.0

Odp: Wielkie Miasto Valenris

Egoriańska ambasada
Północne wejście do skrzydła nazywane jest „Wejściem szpiega”, ponieważ jest osłonięte od widoku głównej ulicy i stanowi najlepszy nie magiczny sposób na wejście do ambasady bez bycia zauważonym. Niedawny powrót lorda Gulva Tevinega po 20 latach spędzonych na dworze w Egorianie —
tym razem jako wielki ambasador.
NPC Lady Anilah (wysyła zakodowaną wiadomość do kontaktu w Egorian); Lord Archych, Lady Miranda i Lord Navvem (intrygujący szlachcice); Lord
Gulv (manipulacyjny mistrz dyplomacji); Lady Seichya (planująca spisek wraz ze swoim ojcem, Lordem Gulvem); Vanius Cestanian (strażnik ambasady); Lady Xansippe (odwiedzająca swojego męża, Lorda Gulva); Zelva (bandytka od Chytrego Księcia otrzymująca instrukcje)

Dom Kamiennej Tarczy
Ta stacja strażnicza została nazwana na cześć Dunarra Kamiennej Tarczy, bardzo szanowanego kapitana dzielnicy, który od wieków jest najbliższą postacią patrona, jaką uznają Strażnicy. Służy ona jako siedziba główna Straży Miejskiej. Chociaż budynek jest skromny, szczególnie w porównaniu
z okazałymi starożytnymi świątyniami powszechnymi w tej dzielnicy, to jednak ma imponujący, złowrogi wygląd. W końcu strażnicy są często wzywani do radzenia sobie z dziwnymi i potężnymi zagrożeniami, a są tak skuteczni i niewzruszeni, jak wymaga tego ich stanowisko.
NPC Runewulf Niewierny (kapitan)

Kryształowy Pałac
Założona przez młodą półelfkę o imieniu Malina Dod gildia dziecięcych złodziei działa z miejsca, które nazywają Kryształowym Pałacem, czyli
opuszczonym domem dziecka. Sieroty kradną portmonetki i podnoszą małe przedmioty wartościowe od mieszkańców w zamian za jedzenie i schronienie. Kilka miesięcy temu Malina Dod zniknęła bez słowa. Jedenastoletnie bliźniaki półelfów Hamlin i Jada Moore przejęły przywództwo, ale coraz trudniej jest im zapewnić gildii pożywienie i bezpieczeństwo bez wskazówek Dod.
NPC Corian Blakros (zbiegłe dziecko szlacheckie rekrutowane do życia przestępczego); Hamlin i Jada Moore (faktyczni przywódcy); Tall Hannah (kieszonkowiczka)

Beczka Grogu
Najbardziej znana nędzna knajpa w dzielnicy dokó i najniebezpieczniejsze miejsce, gdzie można się napić. Słynie z otwartej beczki grogu, mieszanki resztek z butelek, pozostałości po klientach, rozlanego wina i gnijących halucynogennych ziół namoczonych w wodzie morskiej.
Właściciel, Valcent Minstros, sprzedaje duży drewniany kufel grogu za jedną monetę dowolnego nominału z dowolnego kraju. Jego surowa
polityka, zgodnie z którą nigdy nie wyrzuca nikogo za złe zachowanie, oraz tani alkohol sprawiły, że jego lokal stał się dość popularny wśród
pracowników portowych. Chociaż kupcy i kapitanowie statków często lobbowali w Radzie Portowej o zamknięcie tego miejsca, takie działania zazwyczaj skutkują zamknięciem portu, ponieważ załogi odmawiają pracy do czasu ponownego otwarcia. W rezultacie Beczka praktycznie nigdy nie jest zamykana. Dzięki kamiennym ścianom nawet sporadyczne pożary nie są w stanie powstrzymać swobodnego przepływu alkoholu.
Pit jest również miejscem wielu improwizowanych i nieoficjalnych wydarzeń. Kapitan Drandle Dreng, oraz tajemniczy agent Osprey sponsorują regularne gry karciane w tylnej sali.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
cheatsupdates - agore - mastersofchaos - galaxyrpg - ventomta