RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2018-09-19 12:39:06

Paweł
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-26
Liczba postów: 48
Windows 7Chrome 68.0.3440.106

Evendur Silverwood

Evendur Silverwood

1. Where was the character born?

Evendur urodził się w Good Mead w Dolinie Lodowego Wichru. Spędził tam wczesne dzieciństwo. Jego matka pracowała w Miodowej Sali- najważniejszym budynku w miasteczku, które na Północy Wybrzeża Mieczy słynęło właśnie z produkcji miodu pitnego. Jego zapracowana matka często spuszczała go z oka, a wtedy chłopiec przysiadał się do stołów przy których biesiadowali wojownicy i podróżnicy, by posłuchać niezwykłych opowieści które snuli. Zapach miodu pitnego łączy się w jego myślach z chwilami przepełnionymi bohaterskimi opowieściami i zawsze podnosi go na duchu i daje siłę do działania. Mieszkanie w Good Mead nauczyło go otwartości na innych i zaufania do ludzi, a także zaszczepiło w nim bohaterskie wartości.

latest?cb=20140209234723

2. Who are the parents?
    2a. Are they alive?

Ojciec Evendura- Wulfstan, był stolarzem, który zginął w wojnie ze sługami Akara Kessela, gdy Evendur miał zaledwie trzy lata. Od dziecka wszyscy wpajali mu, że Wulfstan zginął bohaterską śmiercią, umożliwiając swoim towarzyszom ucieczkę przed przeważającymi siłami goblinów. Jego matka zawsze mu powtarzała, że gdyby dalej żył, byłby najlepszym ojcem na świecie i Evendur właśnie tak powinien go zapamiętać.
Elaine- matka bohatera, urodziła się w Silverymoon, w rodzinie kupca tekstylnego i czarodzieja Thranduila. Pewnego dnia poznała Wulfstana, który przywiózł swoje towary na sprzedaż z dalekiej północy. Ich miłość szybko zakwitła i pod wpływem uczuć Elaine postanowiła wyruszyć z ukochanym do Doliny Lodowego Wichru. Bojąc się ojca, który znany był ze swojej surowości, postanowiła nie żegnać się z rodziną i zostawić list pożegnalny.
Po śmierci męża starała się jak mogła by poradzić sobie w nieprzyjaznej krainie, lecz ostatecznie sprzedała cały dobytek i wróciła z synem do rodziny. Kosztowało ją to wiele sił i przez parę miesięcy była osłabiona i chorowała. Thranduil początkowo nawet jej nie odwiedził, ignorował także wnuka, którego uważał za dzikusa. Wszystko zmieniło się, gdy zauważył z jak wielkim zapałem Evendur pomagał jego pracownikom we wszystkich, choćby najcięższych zadaniach. Od tamtej pory dziadkowie- Thranduil i Erwine opiekowali się Evendurem i wspierali go w jego dążeniach.

3. What were you doing before?

Bohater, wiedziony miłością do opowieści o bohaterach, szukał wszelkich sposobności, by nauczyć się więcej. Pewnego dnia trafił na otwartą debatę o jedności mieszkańców północy prowadzoną przez Rycerzy Myth Drannor. Jego członkowie pod wodzą Dove Falconhand starali się kontynuować dzieło oryginalnej grupy poszukiwaczy przygód, a ich najważniejszymi celami było utrzymanie jedności i braterstwa wśród dobrych ras Faerunu i walka ze złem. Słowa Rycerzy trafiły prosto do jego serca i już wkrótce stał się jednym z rekrutów. W międzyczasie, dziadek namawiał go na podjęcie nauk magicznych, lecz niestety bez skutku. Dopiero jeden z wyższych rangą Rycerzy nakazał Evendurowi podjąć naukę w legendarnym Kolegium Fochlucan, mówiąc, że jeśli chce zostać Wielkim Rycerzem, musi rozwinąć to, co los dał mu w prezencie, czyli zdolności magiczne.
W trakcie nauki miało miejsce wydarzenie, które odmieniło jego spojrzenie na świat i nauczyło go ostrożności. W wolnym czasie Evendur wędrował samotnie po cmentarzach Silverymoon w poszukiwaniu grobów bohaterów, by złożyć im cześć, a odnalezione epitafia zapisywał, by kiedyś wpleść je w jedną ze swych pieśni. Podczas jednej z takich wędrówek usłyszał płacz dziecka. Gdy odnalazł źródło dźwięku okazało się, iż to bardzo niska postać, ubrana w czarny płaszcz szlocha nad jednym z grobów. Gdy się do niej zbliżył, postać gwałtownie odwróciła się i skrzeczącym głosem, zupełnie niepodobnym do wcześniej zasłyszanego szlochu, wykrzyczała „mój Pan cię tu nie chce!”, po czym poraziła Evendura falą nekromantycznej energii, która całkowicie go sparaliżowała. Postać odwróciła się do nagrobka, rzuciła na kamień nieznane zaklęcie skrzecząc pod nosem „chwała Rycerzowi Śmierci, me ciało należy do niego”, po czym odeszła. Gdy paraliż puścił, młody bard zauważył, że nagrobek nie zawiera żadnych inskrypcji. Póki co, wszelkie próby zdobycia informacji o kulcie Rycerza Śmierci, jego słudze, czy nagrobku skończyły się niepowodzeniem.

4. Why did you leave your previous life?

Po zakończeniu nauki w Kolegium Bardów i szkolenia na Rycerza Myth Drannor Evendur czuł, że jest gotów by stać się jednym z bohaterów jego ukochanych opowieści. Wierzy, że gdzieś tam czeka jego przeznaczenie i nie mógł wysiedzieć w miejscu. Od tamtej pory szuka sposobności, żeby godnie reprezentować swych braci i uczcić pamięć o ojcu, a także by dowiedzieć się czegoś więcej o Rycerzu Śmierci.

5. What did you leave behind?

Evendur w Silverymoon zostawił kochającą rodzinę, braci zakonu Myth Drannor I kolegów z Kolegium Fochlucan. W Good Mead został grób jego ojca, oraz wspomnienia wielkiej wojny ze sługą Kryształowego Reliktu, którą bohater chciałby kiedyś opisać.

6. What does your character want?

Evendur pragnie dowieść swej wartości, a także odnaleźć swój wewnętrzny głos, określić jakim jest człowiekiem i czy rzeczywiście może stać się prawdziwym bohaterem.

Descriptions:

Physical- wysoki, męsko zbudowany. Nosi gęste włosy I brodę, któe sugerują iż jest człowiekiem północy, jednakże jego twarz jest młoda i piękna, co powoduje pewien dysonans. Często słyszy, że powinien się ogolić, zmienić styl ubioru (uwielbia nosić futra).

Mannerism- bohater zbyt często czyści i czesze swoje futra (po prostu uwielbia gdy futra pięknie tańczą na wietrze, podczas gdy on stoi w heroicznej pozie!).

World view- Evendur uważa, że Faerun jest w bardzo trudnych czasach i trzeba zrobić wszystko, żeby dobrzy ludzie żyli spokojnie. Interesuje się polityką na wielką skalę, szczególnie działaniami złych, lub uchodzących za neutralne (jak Zentharimowie) organizacji.

Pain points- Evendur nigdy nie pomoże złej postaci jeśli jest świadom jej intencji, a jeśli prawdziwe intencje wyjdą na jaw w trakcie przygody, zaniecha działań i zrobi wszystko by naprawić wyrządzone szkody.

Desires- bohater pragnie otrzymać w swoim życiu tytuł honorowy, coś jak „Obrońca Północy”, „Hrabia Protektor Silverymoon”, czy „Pogromca Ciemności ze Wschodu”. Wie, że wielu bardów w przebiegły sposób buduje własną legendę, lecz on pragnie ten tytuł otrzymać za swe zasługi dla ludu.
Ponadto, Evendur chciałby kiedyś wyruszyć z odważnymi ludźmi dobrego serca w głąb jakichś nieprzyjaznych ziem i założyć tam osadę (11 miasto Doliny Lodowego Wichru?).

Fears- Evendur jest znany ze swojej niezachwianej odwagi, jednakże z wielką ostrożnością podchodzi do postaci ubranych całkowicie na czarno i tych spotkanych na cmentarzach.

Character type- Conscience (caring, helpful).

Personality Trait
I can stare down a hell hound without flinching.

Ideal
The stories, legends, and songs of the past must never be forgotten, for they teach us who we are.

Bond
Those who fight beside me are those worth dying for.

Flaw
I can't help but lose pocket coin and other trinkets.





Poniżej dla zaciekawionych wypisuję wszystkie klasyczne typy postaci (osobowości) i schemat opisu "descriptions", które używałem.

Character types:

Dependable- self-controlled, restrained/responsible
Conscience- caring, helpful
Leader- industrious, goal-orientated
Soul- artistic, expressive
Loner- self-sufficient, thoughtful (worst char)
Solver- questioning, problem solving (quite difficult)
Adventurer- upbeat, adventurous (pushes team one step further)
Protector- strong, justice orientated
Ambassador- peace-keeper, easy going

Physical description (and its consequences, like being short), Mannerism, World view, Pain points (when u refuse to engage, or definitely engage, like children being hurt), desires (can be really powerful, ‘my char wants to become titled lord’), fears and phobias (add more during the play)

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
anaisperfect - newlifeproject - stolicarp - kogamapl - boginiemilosci